Download PDF
Download page T28959, supapă de răcire de schimb T28960_2.
T28959, supapă de răcire de schimb T28960_2
calificare
Personal de specialitate
Material
POS | Descriere | Articole | Numără | |
---|---|---|---|---|
T28959 | T28960 | |||
01 | Plonjor | T28524 | - | 1 |
02 | Carcase | T28959 | 1 | 1 |
03 | Etanșare de ridicare 4x10x4.2 (asamblat) | T21756 | 1 | 1 |
04 | Disc 12x2,5 (asamblat) | T28865 | 1 | 1 |
05 | Inel de siguranță 13x1 (asamblat) | B1255126 | 1 | 1 |
06 | Pin cilindric 6x30 (asamblat) | B1306553 | 1 | 1 |
07 | O-ring FPM 24x2 (opțional) | T28658 | - | - |
Material necesar
- Surubelnita Torx dimensiune 20
- Cheie cu capăt deschis, SW10
Procedură
ATENȚIE!
Lucrul cu unitatea necesită cunoașterea instrucțiunilor de siguranță și a unui scurt manual de utilizare. De aceea:
Citiți cu atenție instrucțiunile de siguranță și scurt manual de utilizare înainte de a începe orice lucrare. Cerința de bază pentru o muncă sigură este respectarea tuturor instrucțiunilor de siguranță și acțiunea atentă a personalului profesionist calificat pentru a preveni accidentele care implică vătămări corporale și daune materiale.
Răciți și goliți unitatea
- Pe ecran de bază, atingeţi butonul de funcţie ().
- Pe ecran de bază, atingeţi butonul funcţie ().
→ Unitatea se răcește și golește matrița înainte de a o opri.
Verificați presiunea și opriți unitatea
- Selectaţi [Afişare] > [Valori Reale] > [Presiune Sistem].
→ Presiunea sistemului trebuie să afișeze bara de 0,0 (± 0,1). - Presiunea indicată de manometru trebuie să fie de 0,0 (+0,3) bar.
- Opriți întrerupătorul principal (QS 1), scoateți fișa de alimentare.
Scoateți capacele
- Scoateți capacele de pe unitate (→Deschideți unitatea).
Înlocuiți carcasa și pistonul
- Slăbiți șuruburile motorului pas cu pas atașate la carcasă.
- Rotiți motorul pas cu pas (Autostrada M4), trageți-l ușor și mutați-l din cuplaj.
- Scoateți conducta (răcitor KV2 ↔).
→ Scoateți clemele de montare și scoateți mai întâi conducta de pe partea laterală a răcitorului înainte de a putea fi îndepărtată complet. - Rotiți carcasa (1) până când blocarea baionetei este eliberată. Apoi scoateți carcasa cu garnitura, inclusiv tija pistonului.
ATENȚIE!
Scurgeri din cauza instalării incorecte!
Instalarea necorespunzătoare a inelului O poate deteriora și poate duce la o scurgere. De aceea:
- Asigurați-vă că inelul O este instalat corect.
- Pentru T28959: Curăţaţi pistonul şi tija.
- Pentru T28960: Utilizați un piston nou.
- Folosiți pistonul pentru a împinge ușor tija de montare și a muta pistonul până la capăt (fig.).
→ Tija de montare nu mai este necesară. - Instalați carcasa cu sigiliul și tija pistonului, rotind cu o conexiune cu ștecher (blocare baionetă).
- Verificați uzura inelului O al țevii și înlocuiți-l dacă este necesar.
- Instalați conducta (răcitorul KV2 ↔) și fixați-o cu cleme de montare.
- Introduceți motorul pas cu pas (Autostrada M4), rotiți-l în poziția finală și fixați-l cu șuruburile de montare.
Verificaţi etanşeitatea şi funcţia
- Conectați fișa de alimentare și comutați comutatorul principal (QS 1).
NOTĂŢĂ!
Setaţi profilul de utilizator la „întreţinere” pentru a accesa parametrii (→).Drepturi de acces
- Selectaţi [Service] > [Parametri] > [Răcire] > [Motor Pas Cu Pas] > [Poziţionare KV1].
- Schimbați poziția și verificați dacă motorul pas cu pas (Autostrada M4), inclusiv pistonul, se mișcă sau nu:
- 0% = supapă închisă
- 100% = supapă deschisă
- Porniţi aparatul utilizând butonul I/O (), verificaţi etanşeitatea şi funcţia dispozitivului.
Oprirea aparatului și instalarea capacelor
-
Oprirea aparatului utilizând butonul I/O ().
→ Unitatea se oprește și, dacă este necesar, este răcită și fără presiune. - Opriți întrerupătorul principal (QS 1).
- Re-atașați capacele de la unitate (→Deschideți unitatea).