calificare

Personal de specialitate

Material

POSDescriereArticoleNumără
T28959T28960
01PlonjorT28524-1
02CarcaseT2895911
03Etanșare de ridicare 4x10x4.2 (asamblat)T2175611
04Disc 12x2,5 (asamblat)T2886511
05Inel de siguranță 13x1 (asamblat)B125512611
06Pin cilindric 6x30 (asamblat)B130655311
07O-ring FPM 24x2 (opțional)T28658--

Material necesar

  • Surubelnita Torx dimensiune 20
  • Cheie cu capăt deschis, SW10

Procedură

ATENȚIE!

Lucrul cu unitatea necesită cunoașterea instrucțiunilor de siguranță și a unui scurt manual de utilizare. De aceea:

Citiți cu atenție instrucțiunile de siguranță și scurt manual de utilizare înainte de a începe orice lucrare. Cerința de bază pentru o muncă sigură este respectarea tuturor instrucțiunilor de siguranță și acțiunea atentă a personalului profesionist calificat pentru a preveni accidentele care implică vătămări corporale și daune materiale.

Răciți și goliți unitatea

  • Pe ecran de bază, atingeţi butonul de funcţie ().
  • Pe ecran de bază, atingeţi butonul funcţie ().
    → Unitatea se răcește și golește matrița înainte de a o opri.

Verificați presiunea și opriți unitatea

  • Selectaţi [Afişare] > [Valori Reale] > [Presiune Sistem].
    → Presiunea sistemului trebuie să afișeze bara de 0,0 (± 0,1).
  • Presiunea indicată de manometru trebuie să fie de 0,0 (+0,3) bar.

  • Opriți întrerupătorul principal (QS 1), scoateți fișa de alimentare.

Scoateți capacele

Înlocuiți carcasa și pistonul

  • Slăbiți șuruburile motorului pas cu pas atașate la carcasă.
  • Rotiți motorul pas cu pas (Autostrada M4), trageți-l ușor și mutați-l din cuplaj.

  • Scoateți conducta (răcitor KV2 ↔).
    → Scoateți clemele de montare și scoateți mai întâi conducta de pe partea laterală a răcitorului înainte de a putea fi îndepărtată complet.
  • Rotiți carcasa (1) până când blocarea baionetei este eliberată. Apoi scoateți carcasa cu garnitura, inclusiv tija pistonului.

ATENȚIE!

Scurgeri din cauza instalării incorecte!
Instalarea necorespunzătoare a inelului O poate deteriora și poate duce la o scurgere. De aceea:

  • Asigurați-vă că inelul O este instalat corect.

  • Pentru T28959: Curăţaţi pistonul şi tija.
  • Pentru T28960: Utilizați un piston nou.
  • Folosiți pistonul pentru a împinge ușor tija de montare și a muta pistonul până la capăt (fig.).
    → Tija de montare nu mai este necesară.
  • Instalați carcasa cu sigiliul și tija pistonului, rotind cu o conexiune cu ștecher (blocare baionetă).
  • Verificați uzura inelului O al țevii și înlocuiți-l dacă este necesar.
  • Instalați conducta (răcitorul KV2 ↔) și fixați-o cu cleme de montare.
  • Introduceți motorul pas cu pas (Autostrada M4), rotiți-l în poziția finală și fixați-l cu șuruburile de montare.

Verificaţi etanşeitatea şi funcţia

  • Conectați fișa de alimentare și comutați comutatorul principal (QS 1).

NOTĂŢĂ!

Setaţi profilul de utilizator la „întreţinere” pentru a accesa parametrii (→).Drepturi de acces

  • Selectaţi [Service] > [Parametri] > [Răcire] > [Motor Pas Cu Pas] > [Poziţionare KV1].
  • Schimbați poziția și verificați dacă motorul pas cu pas (Autostrada M4), inclusiv pistonul, se mișcă sau nu:
    • 0% = supapă închisă
    • 100% = supapă deschisă
  • Porniţi aparatul utilizând butonul I/O (), verificaţi etanşeitatea şi funcţia dispozitivului.

Oprirea aparatului și instalarea capacelor

  • Oprirea aparatului utilizând butonul I/O ().
    → Unitatea se oprește și, dacă este necesar, este răcită și fără presiune.
  • Opriți întrerupătorul principal (QS 1).
  • Re-atașați capacele de la unitate (→Deschideți unitatea).